30
Jan
13

စိတ္ကူးျဖန္႔က်က္ခြင့္

ယဥ္ေက်းမႈႏွင့္ အနီးတဝိုက္မွာ အလွ်ံၿငီးၿငီး ဖြဲ႕စည္းတည္ေဆာက္ထားတဲ့ အတုအမွားအဓိပၸါယ္ေတြအေပၚ အထူးဂ႐ုစိုက္ ဖိႏွိပ္ခ်ဳပ္ခ်ယ္ထားတဲ့ မိ႐ိုးဖလာ ရႊဲနစ္ေခြၽးေစးပ်စ္ပ်စ္ေတြ ဗရပြနဲ႔ ပါးျပင္ထက္ လွ်ာ အျပားလိုက္ၾကီး သပ္တင္လိုက္သလို ဖုတ္ဖက္ခါ ေဝ့ဝိုက္ အသက္ဝင္လာေသာကမ်ားနဲ႔ ေန႔တဓူဝ လမ္းမေပၚ ဖိတ္က်ေနက်စိတ္ဟာ ေနသားမက် ေသသားမဝနဲ႔ လက္ေရးစုတ္စုတ္နဲ႔ ေရးထားတဲ့ စကၠဴစုတ္တစ္ရြက္လို ပိုဖတ္မေကာင္းျခင္းမ်ားစြာနဲ႔ နီးစပ္ရာ အမိႈက္ပုံးထဲ ဂြၽမ္းထိုးဝင္ေရာက္ ေပ်ာက္ကြယ္ခ်င္ေနတယ္။ မူလအစစ္အမွန္ေတြကို ဆက္စပ္ေရး စကား မ်ားေအာင္ ဖြဲ႕စည္းမႈ ကိုယ္၌ဟာ မဂၤလာအျပည့္အစံုရိွတဲ့ ဟစ္တလာဝတ္စံု ဝတ္ျပီး လမ္းထိပ္က အုတ္ခံုမွာ အေၾကာင္းေၾကာင္းမ်ားေၾကာင့္ က်ားထိုး၊ ဂစ္တာတီး၊ ျဖတ္သြားသမွ် ဆန္႔က်င္ဖက္မ်ား ဘယ္ေကာင္မွ ေစာက္ဖက္ မလုပ္ၾကေတာ့ဘူးလို႔ ေယာက္်ားမာနကို ဆိုက္ကားနဲ႔ တက္နင္းျဖတ္ၾကိတ္သြားေပတဲ့ လည္ေနတဲ့ ၿဂိဳလ္ခြင္ၾကည့္ၿပီး က်က္သေရျဖစ္ေၾကာင္း အေျဖဟာမရွိသလို ေမာင့္က်က္သေရေခါင္းေပါင္း လံုးတုတ္ လံုးတုတ္နဲ႔ အေကာင္ႀကီးေတြ ဗဟိုဖက္မွာ ေျခခြဲ ရပ္ေနခဲ့ၾကျပီ။ ခ်မ္းသာႀကြယ္ဝျခင္းရဲ႕ ရည္ရြယ္ခ်က္ဟာ ကူညီေစာင္မဖို႔မဟုတ္တာ ဘယ္သမိုင္းမွာ အံ့ၾသျပရမယ္ မသိ၊ ဧကန္ျပန္ရရွိဖို႔ ေပ်ာက္ရွက်န္ခဲ့သလား မသိ၊ စိတ္လႈပ္ရွားမႈဆိုတာ လူနည္းေလ အတည္ျပဳရလြယ္ေလနဲ႔ အဲဒီလို ထိန္းခ်ဳပ္ခန္းေတြဆီကပဲ ကဗ်ာေရးသူဟာ ေဝ့ဝိုက္တက္လာစရာ အဓိပၸါယ္ေတြကို ဘယ္မွလဲ ခ်ဥ္းကပ္ၾကည့္တဲ့အခါ မရိွတာကို ကိုယ္စားျပဳခြင့္ကို တိမ္ေတြၾကား ဘာမွမပါတဲ့ ျမန္မာ မိန္းကေလး တစ္ေယာက္ရဲ႕႐ုပ္ပံုလႊာၾကီး တလြင့္လြင့္ အျဖစ္ ႏိုင္ငံဂုဏ္ျမႇင့္တင္ႏိုင္ခဲ့ျပီ။ မူလအေရြ႕ကေန တိုက္စားသြားတာက အေဖာ္အခၽြတ္ဆိုတာ မသာေရေဆး အလွျပင္သူေတြနဲ႔ပဲ ဆိုင္တဲ့ကိစၥအျဖစ္ကေန ဆင္းရဲျခင္းကို ဘယ္သူ အေမြေပးလို႔ ဝတ္စုံျပည့္ၾကီးဝတ္ ၾကိဳဆိုၾကမွာ ထက္ေတာ့ ေခတ္ႀကီးဟာ ေျပာင္းခဲ့ေလေတာ့ လိုရာပံု သြင္းလိုက္ ထုတ္လိုက္ ျပီး မျပီးႏိုင္ စီး မစီးႏိုင္ အားျပင္းျပင္းနဲ႔ ေဆာင့္ခ်လိုက္ေတာ့ ေလာကေရသန္႔ဘူးႀကီးထဲမွာ သၾကၤန္ယိမ္းကသလို သုံးဖက္ညီညာ လူးလြန္႔လႈပ္ရွားသြားလာေနတဲ့ ထိန္းညႇိ အသက္ရွင္ျခင္း အ႐ိုးအိပ္ေတြ။  အပြင့္စနစ္ ေစာ္တစ္ေပြ၊ အပြင့္စနစ္ ေလာ္တစ္ေပြ ဆိုတာထက္ ပိုတဲ့ သတၱေလာကၾကီးမွာ အျပန္အလွန္ပေယာဂေတြ၊ လိုတိုးပိုေလွ်ာ့ ဝါစနာလကၤာရမ်ားနဲ႔ အလံေတာ္တစ္ခုေအာက္ အစာမေၾကပဲ အိပ္လိုက္ရတဲ့ ညေတြထဲ သိမႈက အဲဒီေနရာကို မွတ္မိပါ့မလား ေတြးပူေနတာထက္ အိပ္မက္ဆိုးေတြ မက္ေနတယ္ဆိုတာက ခၽြတ္မရတဲ့ အနီးမီးယား ျဖစ္ေနတဲ့ က်ယ္က်ယ္ျပန္႔ျပန္႔ အရည္အေသြး မွီ စိတ္ေအး လက္ေအး ေျခေအး ဝမ္းေယာင္ ေမးခြန္းေလးတစ္ခုသာသာပါ။ ကိုယ့္အစြဲအလမ္းေတြနဲ႔ ကိုယ္တည္ေဆာက္ထားတဲ့ ေဂဟေဗဒစနစ္ထဲ သံလိုက္အိမ္ေျမႇာင္မပါပဲ တစ္ေယာက္တည္း စာမ်က္ႏွာေတြေပၚမွာ ေယာင္လည္လည္ရင္း ဘာသာစကားထဲကေန အ႐ူးခ်ီးပန္း ခံထားရတဲ့ ငန္းနက္အုပ္ၾကီး လိုေနတဲ့ ေဘာင္က်ဥ္းက်ဥ္းနဲ႔ လူေတြရဲ႕ ပါးစပ္ဖ်ားက ဘုရားစာဟာ အမွန္တရားကို ပိုစူးရွတဲ့ အတတ္ပညာနဲ႔ ႐ိုးသားမႈမပါပဲ တည္ေဆာက္သိျမင္တတ္တဲ့ ေသတၱာနက္တစ္လုံးလို ေခ်းေညႇာ္လား။ ဆိုင္းငံ့ကိုယ္က်င့္တရားေကာင္းမြန္ျခင္းေတြ အက်ယ္အဝန္းဟာ အမည္တပ္ခြင့္ အားလံုးနဲ႔ ဘယ္ပံုဘယ္နည္း လာေရာက္စုစည္းမိၾကတယ္ မသိေသာ္လည္း တစ္ေတာလံုးျပဳန္းတီးျပီးကာမွ ျဖစ္ႏိုင္ေခ် ေတြ မက်ေရာက္ေစပဲ ဆင္သြားရင္ လမ္းျဖစ္မွာပဲရယ္လို႔ အဓိပၸါယ္ထုတ္လႊတ္တဲ့ စြမ္းအင္အျဖစ္နဲ႔လည္း အားကိုးယံုၾကည္ ရွိခိုးဖူးေမွ်ာ္တာေတြလည္း တခ်ိဳ႕တေလ ရွိခဲ့ဖူးေတာ့ ကဗ်ာဖြဲ႕စည္းျခင္းနဲ႔ အခုရွိေနတဲ့ေနရာမွာ မ်ဥ္းေျဖာင့္အတိုင္းသြားျခင္း မသြားျခင္း ရာႏႈန္းျပည့္ နီးပါး ကဗ်ာေရးသူရဲ႕ မူလ ကိစၥျဖစ္ပါတယ္။ “ဇာတ္သိမ္းမွာ ခ်က္က်ိန္းတာပဲ အဖတ္တင္တယ္။ ဪ နတ္စိမ္းရယ္ နင္က အယူတင္ တိမ္းခဲ့တာ မဟုတ္ေပဘူး” တဲ့။

သိုးထိန္း (အႏၲိမ)


0 Responses to “စိတ္ကူးျဖန္႔က်က္ခြင့္”



  1. Leave a Comment

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s


categories

archives


%d bloggers like this: